13.12.2021

Klinika medycyny estetycznej - Wroclaw

Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy inaczej na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie negocjacje zanim zabiegiem prosi o pomoc w poprawie ogólnego wyglądu oraz zwłaszcza chcą by fizjonomia przestała egzystować smutna. Często słyszę od chwili pacjentek, że „ jestem wyspana, zadowolona, radosna aliści inni pytają mnie czemu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, bowiem nie jestem smutna, tudzież owo wszytko grzech mojego wyglądu". W BeauMED wykonujemy zabiegi modelowania twarzy kwasem hialuronowym, relaksujemy mięśnie toksyną bolulinową, rewitalizujemy skórę mezoterapią – niemniej jednak stale ajuści zaś spośród gustem. W BeauMED posiadamy najnowsze technologie laserowe, ultradźwięki a radiofale aż do modelowania sylwetki tudzież przebudowy skóry ciała i twarzy. Dowiedz się więcej https://medecynaestetyczna.wixsite.com/home