6.12.2020

Beaumed Klinika medycyny estetycznej

Klinika Medycyny Estetycznej zaś Laseroterapii BeauMED owo miejsce, w którym z pasją dbamy o urodę natomiast tężyzna fizyczna naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na stan a higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest fachowy konował medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od wielu lat pracuje we Wrocławiu, tudzież jej mottem jest śliczny jednak nieskomplikowany zaś nie zbyt duży powierzchowność tzw. filozofia french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy alias niestety opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie ustalenia nim zabiegiem prosi o pomocnik w poprawie ogólnego wyglądu natomiast przede wszystkim chcą iżby buzia przestała stanowić smutna. Często słyszę od momentu pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna jednakowoż inni pytają mnie z jakiej przyczyny jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, bo nie jestem smutna, i to wszytko wina mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w ogromnie nieskomplikowany metoda polepszyć aparycja naszej twarzy z powodu wolumetrii czyli modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy krocie zabiegów medycyny estetycznej, które co do jednego spośród kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie poprawić aparycja naszej skóry oraz przekształcić proporcje twarzy. Ponieważ jederman pacjent jest dalszy o szczegółach entuzjastycznie porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://beaumed.tumblr.com