21.05.2018

terminal pos

Często słyszę odkąd właścicieli placówek usługowych czy też handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą wiecznie gotówką natomiast nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, jednakowoż nie inaczej nie potrzebują? Skąd właściciel sklepu, czy innego punktu, gdzie przyjmuje płatności wie, że jego klienci wolą płacić gotówką, tudzież nie kartą? Przecież nieco nie kuśka ich o to. Może dla części klientów owo duży wysiłek, iżby zarekwirować ze sobą wystarczającą porcja gotówki w portfelu, żeby mieć warunki odwzajemnić się w ciągu świadczenia usługi względnie zakupione produkty. Bo należy o tym pamiętać, wynaleźć bankomat w okolicy, zapuszkować się, zdążyć, etc. Oczywiście, że rzadko o tym nie mówią właścicielowi, czy sprzedawcy, ponieważ wybór płacenia kartą nie jest w celu klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: azali nie wskazane jest zdawać sobie sprawę tego wysiłku klientów i ułatwić admitancja do swoich usług albo towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na owo eksperymentowanie everyman posiadacz placówki musi sobie tenże odpowiedzieć. Dla tych, którzy natychmiast teraz rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, jakkolwiek nie wiedzą aż do końca , jakie są tego korzyści a wady, przygotowałem zwięzły poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety tudzież wady czytnik kart platniczych w punkcie usługowym albo handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy dopiero zastanawiają się, dokąd przeprowadzić zakupów, kto sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy dwie placówki są w pobliżu siebie, mają analogiczny dyscyplina usług ewentualnie produktów tudzież zbliżone ceny, petent przypadkiem przesiać tą, w którym mógłby zrewanżować się kartą. Szczególnie, jeśli w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi w czasie jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, jednakowoż droższych produktów, etc. To przypadkiem znajdować się niemożliwe, kiedy w ciągu wizyty pojawią się nowe sytuacja i okaże się, iż aż do przewidzianej ceny trzeba doliczyć dodatkową kwotę, oraz klient nie będzie taką dysponował. Co w tamtym czasie zrobić? Prosić go, żeby poszedł do najbliższego bankomatu, podarować nr konta zaś liczyć, że wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się w trakcie kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej natomiast chętniej aniżeli ci, którzy płacą gotówką. Wynika owo z faktu, że pieniądz cielesny jest namacalny, trzeba go rzeczywiście wyszperać spośród portfela, choć środek płatniczy na koncie jest wirtualny. Po drugie: zjawisko wprowadzenia terminalu płatniczego oraz wynikające spośród tego udogodnienia przypadkiem posłużyć w ciągu pretekst aż do podwyższenia cen.